vrijdag 16 mei 2014

Don't forget whose legs you're on

Als ik zeg dat Quentin Tarantino mijn favoriete reggiseur is, maar dat Sofia coppola en Wes Anderson ook fab zijn, zegt dat wel genoeg lijkt mij.
Hoi,
Ik ben Marije ik ben 15 jaar oud en heb een enorme liefde voor films en acteurs. Ook houd ik me veel bezig met mode en andere oppervlakkige dingen, zoals mijn imago. Ik mag veel mensen niet en ben volgens vele de ''hipster van de school'' echt getver, dit is al rede nummer 1 dat ik ze niet mag. (''ze'' is de angstaanjagende grootte groep losers op mijn school). Zodra je een persoonlijkheid hebt ben je een HIPSTER, zodra je jezelf durft te zijn ben je een HIPSTER. En nu heb ik op home pagina alleen al het woord hipster drie keer in caps geschreven, mogen het duidelijk zijn dat ik GEEN hipster ben.
Hipsters dragen bloemen haarbandjes en acid wash broeken, ook boarden ze graag op hun penny en doen ze daar maar al te graag interessant mee.

Verder hou ik van Indie muziek en Alex turner, veel meer hoef je niet over mij te weten eigenlijk. Of ja, soms lees ik een boek, en schrijf ik gedichten maar dat klinkt zo vreselijk cliché en saai, I prefer tumblr, waar ik gewoon alle mooie quotes van de goeie boeken op mijn dash te zien krijg.

Later vertel ik misschien nog wel wat meer over mezelf, maar nu even niet, nu ga ik breaking bad kijken en met mijn vrienden wat op facebook ouwehoeren.
Doei, kusjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten